مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 11:202023-01-03اجتماعي

کاهش 40 کیلومتری طول سفرهای درون شهری


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پیشرفت 53 درصدی عملیات اجرایی تقاطع های غیرهمسطح بزرگراه شهید همدانی با خیابان های کاج(شهید زینعلی) و گلها(شهید پوررضا) خبر داد.

- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پیشرفت 53 درصدی عملیات اجرایی تقاطع های غیرهمسطح بزرگراه شهید همدانی با خیابان های کاج(شهید زینعلی) و گلها(شهید پوررضا) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس شعبانی با یادآوری اینکه پل کاج روی بزرگراه شهید همدانی در سال های گذشته احداث شده و زیر بار ترافیک رفته است، عدم وجود دسترسی های مورد نیاز در این تقاطع را زمینه ساز گردش های اضافی و پیمودن مسافت های طولانی خواند و گفت: برای تکمیل گردش ها در این تقاطع، سه مسیر راستگرد شامل مسیرهای شرق به شمال، شمال به غرب و غرب به جنوب و نیز یک دوربرگردان شمال به شمال طراحی و تلاش برای اجرای این مسیرها از اواخر سال گذشته آغاز شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در تشریح اقدامات اجرایی در تقاطع غیرهمسطح شهید همدانی- کاج از در حال اجرا بودن عملیات روسازی مسیرها و جدول کاری خبر داد و خاطرنشان کرد: اجرای سرشمع ها و قرنیزها، تکمیل دیوار نمایی و شبکه جمع آوری و هدایت آب های سطحی در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 40 کیلومتری طول سفرهای درون شهری

کاهش 40 کیلومتری طول سفرهای درون شهری