مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 11:202023-01-03سياسي

بازگشت 63 نفر از زندانیان استان مرکزی به کانون خانواده


به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی، 63 نفر از زندانیان استان مرکزی آزاد شده و به کانون خانواده بازگشتند.

- ایسنا/مرکزی رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی، 63 نفر از زندانیان استان مرکزی آزاد شده و به کانون خانواده بازگشتند.

حجت الاسلام عبدالمهدی موسوی با اشاره به رشادت های سردار سلیمانی در اینباره اظهار کرد: مکتب سردار سلیمانی برگرفته از مکتب سیدالشهدا(ع) و الگویی مناسب برای جامعه اسلامی است.

وی افزود: مراسم آزادی تعدادی از زندانیان حائز شرایط در آستانه سالگرد شهادت سردار دل ها به همت خیرین، گذشت و رضایت شکات، پرداخت تسهیلات ارزان قیمت، صدور رای اعسار، تلاش مسئولان زندان، ستاد دیه و دستگاه قضا برگزار و در پایان این آیین 63 نفر از محکومان از زندان های استان آزاد و به کانون خانواده بازگشتند.

رییس کل دادگستری استان مرکزی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون تعداد 250 زندانی جرائم غیر عمد با بدهی نزدیک به 140 میلیارد تومان از بند حبس رهایی یافته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دادگستری استان مرکزی، وی در ادامه با بیان اینکه اکنون 120 محکوم مالی جرایم غیر عمد در زندان های استان به سر می برند، از مردم استان و خیرین خواست که با کمک خود زمینه آزادی این زندانیان را هم فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 63 نفر از زندانیان استان مرکزی به کانون خانواده

بازگشت 63 نفر از زندانیان استان مرکزی به کانون خانواده