مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 11:252023-01-03پزشكي

لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای مقابله با پیک هشتم کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در راستای مقابله با پیک هشتم کرونا تاکید کرد.

- حسن بختیاری در گفت وگو با را داشته، به همین خاطر به خوبی از نتایج آن با خبر هستند اما باز هم تاکید داریم که دستورالعمل های بهداشتی را برای مقابله با پیک هشتم این بیماری مد نطر قرار دهند.

وی با یادآوری اینکه خوشبختانه زنجان یکی از استان های موفق در مقابله و مبارزه با بیماری کرونا طی چند سال اخیر که از شیوع آن و بروز پیک های مختلف بوده، به شمار می رود، اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه ای که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شده، دانشگاه علوم پزشکی زنجان نیز برای مقابله با سویه جدید بیماری کرونا در حال آماده باش قرار دارد.

بختیاری با بیان اینکه یکی از موثرترین روش ها برای مقابله موثر با بیمار کرونا، دریافت واکسن در دُزهای مختلف بوده و آثار آن را نیز در کاهش میزان مبتلایان به این بیماری مشاهده کرده ایم، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت دریافت واکسن کرونا از سوی شهروندان و آحاد مختلف جامعه، این امر در همه مراکز جامع سلامت شهری و نیز خانه های بهداشت مستقر در روستاها فراهم شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه علاوه بر دریافت واکسن کرونا، استفاده از ماسک و رعایت بهداشت فردی، از دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای مقابله با پیک هشتم کرونا

لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای مقابله با پیک هشتم کرونا