مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 11:252023-01-03بين الملل

پول انگلیس برای حمایت از اوکراینی های پناهنده ته کشیده است


خیریه ها هشدار دادند، اوکراینی ها در انگلیس مجبورند بین بی خانمانی و بازگشت به کشور در حال جنگ یکی را انتخاب کنند چرا که برنامه های حمایت مالی از آنها رو به پایان است.

- خیریه ها هشدار دادند، اوکراینی ها در انگلیس مجبورند بین بی خانمانی و بازگشت به کشور در حال جنگ یکی را انتخاب کنند چرا که برنامه های حمایت مالی از آنها رو به پایان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه ایندیپندنت، شوراها به صورت قانونی موظفند در صورتی که اوکراینی ها جایی برای زندگی نداشته باشند، برای آنها شرایط اسکان را فراهم کنند اما برخی مقامات محلی به پناهندگان گفته اند نمی توانند پس از پایان اقامت شش ماهه شان در خانه هایی برای اوکراین ، آنها را اسکان دهند.

به عنوان مثال، شورای ایلینگ به یک خانم 23 ساله گفته است که بعید است بتواند به وی کمک کند چرا که این جوان هیچ نیاز درمانی و بهداشتی جدی ندارد.

این در حالی است که به برخی دیگر گفته شده تنها زمانی می توانند به آنها کمک کنند که پس از 48 ساعت، دیگر جایی برای زندگی نداشته باشند.

آمار وزارت مسکن انگلیس نشان می دهد که 2985 خانوار اوکراینی از پایان فوریه تا نوامبر سال گذشته میلادی خود را به عنوان بی خانمان به شوراها معرفی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پول انگلیس برای حمایت از اوکراینی های پناهنده ته کشیده است

پول انگلیس برای حمایت از اوکراینی های پناهنده ته کشیده است