مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 11:382023-01-03اقتصادي

کاهش 30 درصدی مصرف برق در ادارات ایلام با نصب کنتور هوشمند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، ناصری مدیر عامل شرکت برق استان ایلام صبح امروز با حضور در خبرگزاری فارس گفت: جهاد تبیین به معنای بیان دستاوردهای جوانان در حال فعالیت بالاخص در حوزه صنعت برق است.

وی با اشاره به کاهش 5 درصدی پیک بار مصرف خانگی افزود: نتیجه همکاری مردم در مدیریت مصرف، نداشتن خاموشی در تابستان امسال بود.

مدیر عامل شرکت برق استان ایلام بیان کرد: در ادارات دولتی و خصوصی با نصب کنتور هوشمند جهت پایش مصرف، 30 درصد کاهش مصرف را در پیک بار امسال رقم زده اند.

ناصری با اشاره به دریافت مشوق هایی برای کشاورزان گفت: کشاورزان 5 ساعت با این اداره همراهی کرده و 19 ساعت برق رایگان دریافت کرده اند.

وی با اشاره به این که آن چه اکنون مهم است مدیریت برنامه هایی برای زمستان است و در این راستا برنامه هایی در نظر گرفته شده تصریح کرد: از جمله این برنامه ها مطالبه کاهش مصرف 10 درصدی در حوزه مشترکین خانگی بوده است.

مدیر عامل شرکت برق استان ایلام بیان کرد: از صنایع بزرگ دارای یک مگاوات مصرف در استان تقاضا کاهش مصرف داشته ایم که با توجه به رصد روزانه و مقایسه نسبت به کل کشور همراهی خوبی از سوی مشترکین خانگی و صنایع صورت گرفته است.

وی ادامه داد: مسئله بعدی استفاده بهینه از یک منبع محدود برای ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای کشور است که در دین مبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 30 درصدی مصرف برق در ادارات ایلام با نصب کنتور هوشمند

کاهش 30 درصدی مصرف برق در ادارات ایلام با نصب کنتور هوشمند