مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 11:402023-01-03اقتصادي

ارائه 840 محصول فناورانه در هفتمین فن بازار ملی سلامت


سرپرست دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت از ارائه 840 محصول فناورانه در هفتمین فن بازار ملی سلامت خبر داد و گفت: 3 قرارداد سرمایه گذاری برای پنج محصول دانش بنیان منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر حمیدرضا بنفشه با اعلام این خبر افزود: هدف از برگزاری هفتمین فن بازار ملی سلامت، ارائه محصولات فناورانه و عرضه دستاوردهای حوزه پژوهش و فناوری است.

وی با بیان این مطلب که 840 محصول فناورانه سلامت محور با تلاش دانشگاه های علوم پزشکی کشور و نهادهای فعال در هفتمین فن بازار ملی سلامت ارائه شده است، افزود: در این رویداد، 78 غرفه در زمینه تولید دارو، تجهیزات پزشکی، کیت های تشخیصی و شبیه سازهای پزشکی برپا بود.

بنفشه گفت: در کنار نمایشگاه، نشست همتایابی تجاری با حضور نمایندگان صندوق های پژوهش و فناوری، سازمان های سرمایه گذار و کارفرما، فناوران و تولید کنندگان محصولات دانش بنیان برگزار و 3 قرارداد سرمایه گذاری برای پنج محصول در حوزه تولید دارو، تجهیزات پزشکی و غذاهای فرا سودمند (غذاهای غنی شده برای درمان بیماری ها) منعقد شدند.

سرپرست دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری مسابقه دانشجویی در هفتمین رویداد فن بازار ملی سلامت، خاطرنشان کرد: نشست هم اندیشی معاونان تحقیقات و فناو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 840 محصول فناورانه در هفتمین فن بازار ملی سلامت

ارائه 840 محصول فناورانه در هفتمین فن بازار ملی سلامت