اتحادیه لوازم خانگی: افزایش قیمت سه شرکت/ کاهش 80 درصدی فروشافت قدرت خرید مردم در تقاضا تاثیر مستقیم گذاشته و فروش حدودکرده است. از سوی دیگر فروش اینترنتی لوازم خانگی و عرضه این محصولات در فروشگاه های زنجیره ای بر روند فعالیت کاسبان این صنف تاثیر مستقیم گذاشته است. - افت قدرت خرید مردم در تقاضا تاثیر مستقیم گذاشته و فروش حدودکرده است. از سوی دیگر فروش اینترنتی لوازم خانگی و عرضه این محصولات در فروشگاه های زنجیره ای بر روند فعالیت کاسبان این صنف تاثیر مستقیم گذاشته است. رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با اشاره به افزایش نرخ تعداد محدودی از تولیدات لوازم خانگی، تصریح کرد: 3 شرکت افزایش قیمت را اعمال کردند، اما هنوز لیست این شرکت ها به دست اتحادیه نرسیده است. اکبر پازوکی با اشاره به شوک های روانی ایجاد شده در بازار لوازم خانگی بعد از نوسان های نرخ ارز، گفت: شرکت ها به شکل رسمی هیچ گونه افزایش نرخی را اعمال نکردند و نتوانستند مجوز افزایش قیمت لوازم خانگی را از سازمان حمایت و سازمان صمت دریافت کنند. به گفته وی؛ تعدادی از شرکت ها فروش را متوقف کردند و کالا ها را نگه داشتند برخی شنیده ها حاکی از این مهم است که چند نمایشگاه فروش لوازم خانگی در شیراز و تبریز از تحویل کالا پس از فروش امتناع کردند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |