مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 11:532023-01-03پزشكي

«زنجیره تأمین دارو» نیازمند همیاری همه جانبه است


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، زنجیره تأمین دارو را مهم و نیازمند همیاری همه جانبه عنوان کرد و گفت: علوم پزشکی گیلان از راهکارهای کمک کننده به صنعت دارو و به نفع مردم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، صبح امروز، نشست بازتوزیع داروی استان با حضور حیدرعلی بالو سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، جمعی از معاونین، مدیران ستادی، مدیران شرکت های پخش دارو و نمایندگان سازمان نظام پزشکی، هلال احمر، انجمن صنعت پخش دارو، بیمه های سلامت و تأمین اجتماعی در محل حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

 حیدرعلی بالو، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با اشاره به اهمیت بالای تأمین، توزیع و مصرف دارو در سبد سلامت اظهار کرد: زنجیره تأمین دارو در کشور و گیلان بسیار مهم و حیاتی و نیازمند عزم جدی همه شرکت ها به ویژه شرکت های تأمین و توزیع پخش دارو است.

 وی با بیان اینکه گیلان یکی از قطب های تأمین و تولید دارو است، افزود: بسیاری از داروهای موردنیاز ما اکنون در داخل کشور و گیلان تولید می شود.

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، برخی از مشکلات در حوزه دارو وجود دارد اما با ورود به هنگام به این حوزه و اتخاذ تصمیمات به نفع مردم، بسیاری از مشکلات قابل حل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زنجیره تأمین دارو» نیازمند همیاری همه جانبه است

«زنجیره تأمین دارو» نیازمند همیاری همه جانبه است