مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 12:002023-01-03سياسي

مجلس تا اجرای کامل از طرح ملی تعرفه گذاری خدمات پرستاری پشتیبانی می کند


نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی بااشاره به اختصاص اعتبار 5000میلیارد تومانی به طرح ملی تعرفه گذاری خدمات پرستاری از سوی مجلس یازدهم گفت: - ایسنا/سمنان نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی بااشاره به اختصاص اعتبار 5000میلیارد تومانی به طرح ملی تعرفه گذاری خدمات پرستاری از سوی مجلس یازدهم گفت: مجلس تا اجرای کامل و جامع طرح تعرفه گذاری خدمات پرستاری از این طرح ملی پشتیبانی می کند.

دکتر عباس گلرو 13دی ماه در بازدید از دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن تقدیر از توجه وزیر بهداشت به حوزه سلامت استان سمنان، اظهار کرد: با توجه به وسعت و پراکندگی وسیع استان سمنان و لزوم خدمت رسانی به مردم استان در تمامی نقاط، این استان نیازمند توجه ویژه در بحث ارتقاء زیرساخت ها، امکانات و تجهیزات حوزه سلامت است.

وی ادامه داد: الحمدالله در این چند ساله شاهد پیشرفت های خوبی در حوزه سلامت استان سمنان بوده ایم و این نتیجه تلاش شبانه روزی مسئولین و کارکنان حوزه سلامت است.

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئولان کشور، خادم مردم هستند و باید در جهت جلب رضایت مردم تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس تا اجرای کامل از طرح ملی تعرفه گذاری خدمات پرستاری پشتیبانی می کند

مجلس تا اجرای کامل از طرح ملی تعرفه گذاری خدمات پرستاری پشتیبانی می کند