مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 12:012023-01-03سياسي

54 درصد معلمان از بانوان هستند/ نخبگان اولین گروه در آماج نفوذ دشمن هستند


وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در حال حاضر 54 درصد معلمان، از بانوان هستند، گفت: سن تجرد زنان در کشور ما وحشتناک شده است.

این در حالیست که تشکیل خانواده و فرزنددار شدن سیر طبیعی زندگی و تکامل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، گردهمایی مشاوران امور زنان استان های وزارت آموزش و پرورش امروز در باشگاه فرهنگیان تهران برگزار شد.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش این این مراسم ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، با بیان اینکه شهید سلیمانی از مومنون و بسیار صبور بود، اظهار کرد: حاج قاسم، راهبر بحران بود؛ مهمترین معروف ، ایجاد حکومت اسلامی و اوجب واجبات، حفظ نظام است.

  وی به مقایسه وضعیت آموزش قبل از انقلاب و بعد از انقلاب پرداخت و گفت: سرانه فضای آموزشی قبل از انقلاب به ازای هر دانش آموز 1.

5 متر مربع بود که در این سال های بعد از انقلاب به رغم اتفاقات متعدد در کشور و ظالمانه ترین تحریم ها، در حال حاضر سرانه فضای آموزشی به 5.

2 متر مربع رسیده است.

نوری با بیان اینکه نرخ باسوادی قبل از انقلاب 47 درصد بود که امروز به 97 درصد رسیده و فاصله باسوادی زنان و مردان هم بسیار کاهش یافته است، افزود: در حال حاضر 54 درصد معلمان، از بانوان هستند و بر اساس نظریه های مدیریتی، زنان در مدیریت به خصوص مدیریت محیط های آموزشی موف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

54 درصد معلمان از بانوان هستند/ نخبگان اولین گروه در آماج نفوذ دشمن هستند

54 درصد معلمان از بانوان هستند/ نخبگان اولین گروه در آماج نفوذ دشمن هستند