مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 12:082023-01-03سياسي

کلانتری: هیچ توافق جدیدی با شهرداری برای عبور بلوار از اراضی دانشگاه یزد نداشتیم


در پی اظهارات چند روز پیش رییس شورای اسلامی شهر یزد، رییس دانشگاه یزد گفت: هیچ توافق جدیدی بین دانشگاه و شورای اسلامی یا شهرداری در خصوص عبور بلوار از اراضی دانشگاه صورت نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه یزد در پی اظهارات چند روز پیش رییس شورای اسلامی شهر یزد، در خصوص رفع نگرانی دانشگاه بخاطر عبور بلوار از اراضی دانشگاه، عباس کلانتری اظهار کرد: هیچ توافق جدیدی بین دانشگاه و شورای اسلامی یا شهرداری در خصوص عبور بلوار از اراضی دانشگاه صورت نگرفته است و آخرین توافق مربوطه به سال 1394 است.

وی افزود: در سال 1394 توافق نامه ای با امضای 11 نفر از مسئولین دانشگاه، استانداری، راه و شهرسازی، شورای اسلامی و شهرداری تهیه شده که بر اساس آن شهرداری و راه و شهرسازی و استانداری باید برای عبور بلوار اقداماتی انجام می دادند که متاسفانه به هیچکدام عمل نشده است.

رییس دانشگاه یزد با بیان این که دانشگاه همچنان به آن توافق پایبند است و بر اساس همین توافق نامه قرارداد پژوهشی جهت طراحی بلوار بین دانشگاه ( پژوهشکده حمل و نقل پایدار) و شهرداری امضاء شده و طراحی به اتمام رسیده که طبق آن باید بلوار با اختلاف سطح 3/5 متر زیرزمین اجرا شود و باند کندرو و راه های دسترسی برای ارتباط سمت شرقی با غربی دانشگاه به صورت همس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلانتری: هیچ توافق جدیدی با شهرداری برای عبور بلوار از اراضی دانشگاه یزد نداشتیم

کلانتری: هیچ توافق جدیدی با شهرداری برای عبور بلوار از اراضی دانشگاه یزد نداشتیم