مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 12:082023-01-03سياسي

ارائه خدمات درمانی به 23 هزار نفر توسط جهادگران بسیج جامعه پزشکی قم


در طرح شهید رهنمون 80 تیم از ابتدای سال به مناطق محروم اعزام شدند و به 23 هزار نفر خدمات درمانی و به 6 هزار نفر نیز داروی رایگان ارائه شده است.

- ابوالفضل چهره نما در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به آخرین دستاوردهای سازمان بسیج جامعه پزشکی استان قم اظهار داشت: 12کانون در استان داریم که کانون های مصوب ما در سطح بیمارستان های استان فعالیت دارند.

وی ادامه داد: از این تعداد 2 کانون درجه یک در بیمارستان های علی ابن ابیطالب(ع) و دانشگاه علوم پزشکی داریم که بالای 250 نفر نیروی فعال در هر کدام از آن ها فعالیت دارند و همچنین 5 کانون درجه دو و 5 کانون درجه 3 در استان قم داریم.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان قم افزود: جامعه هدف ما بیش از 6 هزار نفر نیروی درمان و حاضر در مجموعه های درمانی و دانشگاه علوم پزشکی استان هستند که به مردم خدمت رسانی می کنند.

از این مجموعه حدود چهار هزار و 500 نفر در سامانه ناب آفلاین جذب عادی و فعال شده اند و از این تعداد نیز سه هزار و 900 نفر در سامانه ناب آنلاین سازماندهی و ثبت شده اند.

وی اضافه کرد: حدود دو هزار نفر نیروی عادی و هزار و 700 نفر نیروی فعال آمار بسیجیان دانشگاه است که 500 نیرو فعال با ما هماهنگ هستند و در اردوهای جهادی و فعالیت های فرهنگی حاضر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات درمانی به 23 هزار نفر توسط جهادگران بسیج جامعه پزشکی قم

ارائه خدمات درمانی به 23 هزار نفر توسط جهادگران بسیج جامعه پزشکی قم