مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 12:172023-01-03سياسي

برنامه امضای طومار الکترونیکی دانش آموزان در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم


جانشین سازمان بسیج دانش آموزی کشور با بیان اینکه دانش آموزان در برنامه امضای طومار الکترونیکی در پیام رسان شاد شرکت کردند، گفت: پویش های مختلفی را به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم طراحی کرده ایم و علاقه مندان می توانند با مراجعه به کانال بسیج دانش آموزی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، امیر وجدانی نیا جانشین سازمان بسیج دانش آموزی کشور به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مصاحبه با برنامه روزنه رادیو گفت وگو، اظهار کرد: حاج قاسم نه تنها یک فرمانده و انسان بزرگ و فرهیخته بلکه به تنهایی یک مکتب بود.

وی افزود: در حال حاضر جمعیت زیادی از سراسر کشور با هزینه شخصی و طی هزاران کیلومتر راه به گلزار شهدای کرمان آمدند تا به مقام این شهید بزرگوار ادای احترام کنند.

جانشین سازمان بسیج دانش آموزی کشور گفت: مجموعه بسیج دانش آموزی در فضای آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت کشور در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی مشغول فعالیت است و با چندین برنامه در سطوح مختلف مدرسه ای، استانی و ملی به دانش آموزان خدمت رسانی می کند.

وجدانی نیا خاطرنشان کرد: امروز سومین مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در حال برگزاری است و دانش آموزان استان کرمان و دیگر استا ن ها در این مراسم حضور پیدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه امضای طومار الکترونیکی دانش آموزان در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم

برنامه امضای طومار الکترونیکی دانش آموزان در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم