مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 12:282023-01-03سياسي

انتقام خون حاج قاسم سلیمانی حتمی است


معاون وزیر کشور با بیان اینکه انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی حتمی است، گفت: به آمریکایی ها می گوییم که انتقام خون حاج قاسم سلیمانی و شهدا را با همین جوانان خواهیم گرفت و آنان را در برابر اراده های پولادین خود تسلیم خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار محمدحسین سپهر، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان شهدای ذهاب رشت با بیان مدافعان حرم گیلانی در دفاع از حریم اهل بیت فداکاری های زیادی انجام داده و شهدایی را تقدیم اهل بیت کردند، اظهار کرد: گیلانیان یکی از ولایتمدارین مردم ایران هستند که در دفاع از حریم اهل بیت فداکاری های بسیار زیادی را انجام دادند.

وی با اشاره به دشمنی و وحشت استکبار از قدرت نظامی و معنوی جمهوری اسلامی گفت: اصلی ترین مسئله غرب با جمهوری اسلامی، ساختار ایدئولوژی یعنی ساختار دینی و قرآنی است لذا استکبار یکی از بزرگترین خطرات برای خود را قرآن و انقلاب می داند.

  معاون وزیر کشور با تاکید بر وحشت آمریکا از جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت در سندهای امنیتی خود بیان کرد: استکبار امروز از سه اصل مقام معظم رهبری، دین و مردم در جمهوری اسلامی وحشت دارد و برای نابودی این نظام از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقام خون حاج قاسم سلیمانی حتمی است

انتقام خون حاج قاسم سلیمانی حتمی است