مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 12:302023-01-03اجتماعي

لکه گیری محورهای مواصلاتی شهرستان بیله سوار با استفاده از هزار تن آسفالت سرد و گرم


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بیله سوار گفت: با استفاده از هزار تن آسفالت سرد و گرم محورهای مواصلاتی این شهرستان لکه گیری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ضیاء فکری پیش از ظهر امروز بازدید از محور بیله سوار با بیان این که در 9 ماهه گذشته راهداران 230 کیلومتر از راه های اصلی و روستایی این شهرستان را قنو زنی انجام داده اند افزود: در این مدت بیش از 500 کیلومتر از حریم راه اصلی، روستایی، شوسه و راه مرزی این شهرستان تسطیح، رگلاژ و تیغ زنی شده است.

وی صیانت و حفاظت از حریم راه ها را به عنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و تصریح کرد: با حضور گشت راهداری در محورها تاکنون در جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه 30 مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ و برابر مقررات 5 مورد مجوز ساخت و ساز نیز صادر شده است.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بیله سوار با هدف هشداری و آگاه سازی رانندگان برای ملزم کردن آن ها به رعایت قوانین راهور در جاده تهیه و نصب 390 عدد علائم اخطاری و انتظامی و همچنین نصب 30 متر مربع تابلوهای اطلاعاتی را در جاده های شهرستان بیله سوار یادآور شد و بیان کرد:در مدت یاد شده سرویس دوره ای 10  دستگاه از ماشین آلات سنگین و سبک راهداری نیز توسط راهداران این شهرستان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لکه گیری محورهای مواصلاتی شهرستان بیله سوار با استفاده از هزار تن آسفالت سرد و گرم

لکه گیری محورهای مواصلاتی شهرستان بیله سوار با استفاده از هزار تن آسفالت سرد و گرم