مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 12:442023-01-03بين الملل

واکنش عصبی سرکرده جبهه النصره به آب شدن یخ روابط ترکیه و سوریه


سرکرده گروهک «هیئه تحریر الشام» (جبهه النصره سابق) در واکنش به بهبود تدریجی روابط سوریه و ترکیه، از دیگر تروریست ها خواست که اندوهگین نباشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ابو محمد الجولانی سرکرده گروهک هیئه تحریر الشام (جبهه النصره سابق) دریک فایل ویدئویی به نام لن نصالح (هرگز مصالحه نمی کنیم) به نزدیکی روابط میان ترکیه و سوریه و دیدار مقامات دو کشور با یکدیگر واکنش نشان داد.

به نوشته وبگاه عنب بلدی، الجولانی گفت: دیدار و گفت و گوهای مقامات دولت سوریه و روسیه با ترکیه انحرافی خطرناک در اهداف انقلاب سوریه است و ما هرگونه مصالحه ای را رد می کنیم .

الجولانی در شرایطی که 11 سال از بحران سوریه می گذرد هر روز مناطق بیشتری از کنترل تروریستها خارج میشود و دولت در دمشق در بهترین موقعیت خود طی سالهای گذشته، قرار دارد، بار دیگر مدعی شد که دولت سوریه سقوط خواهد کرد.

او سپس از حامیان خود خواست که اندوهگین نباشند و افزود: ما از هر وفادار غیوری دعوت می کنیم تمام تلاش خود را کرده، دستش را در دستان ما گذاشته و در مقابله با این چالش ها در کنار ما ایستاده و به عهد خود تا زمان سرنگونی حاکمیت ادامه دهد .

وزارت دفاع ترکیه در هشتم دی ماه در بیانیه ای خبر داد که برای اولین بار از زمان آغاز بحران سوریه در سال 2011 وزرای دفاع روسیه، ترکیه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش عصبی سرکرده جبهه النصره به آب شدن یخ روابط ترکیه و سوریه

واکنش عصبی سرکرده جبهه النصره به آب شدن یخ روابط ترکیه و سوریه