مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 12:502023-01-03سياسي

سردار سلیمانی نماد دینی، قرآنی و ارزشی است


معاون وزیر کشور، سردار سلیمانی را یکی از نمادهای دینی و قرآنی و ارزشی دانست و عنوان کرد: پرچم اسلام و قرآن در منطقه غرب آسیا به دست جریان مقاومت و اسلام خواهی بلند شده و 82 کشور غربی و شرقی متخاصم در برابر آرمان های دینی و قرآنی و انقلابی حاج قاسم و رزمندگان .

- ایسنا/گیلان معاون وزیر کشور، سردار سلیمانی را یکی از نمادهای دینی و قرآنی و ارزشی دانست و عنوان کرد: پرچم اسلام و قرآن در منطقه غرب آسیا به دست جریان مقاومت و اسلام خواهی بلند شده و 82 کشور غربی و شرقی متخاصم در برابر آرمان های دینی و قرآنی و انقلابی حاج قاسم و رزمندگان جبهه مقاومت شکست خورده اند.

سردار محمدحسین سپهر امروز، 13 دی ماه در مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار شد، حضور در مراسم شهدا را نشان دهنده تداوم راه نهضت انقلاب دانست و اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی شهید انقلاب اسلامی، شهید تمدن اسلامی و سیدالشهداء مقاومت اسلامی است.

وی در پاسخ به چرایی مخالفت دشمنان با جمهوری اسلامی، افزود: دشمنان برای نابودی اسلام و انقلاب انواع و اقسام توطئه های سیاسی و نظامی و امنیتی و اقتصادی و دیپلماسی و فرهنگی را روی میز گذاشته اند و تهاجمات بزرگ رسانه ای، شناختی و ادراکی را در یک اجماع شیطانی علیه ملت ایران به کار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی نماد دینی، قرآنی و ارزشی است

سردار سلیمانی نماد دینی، قرآنی و ارزشی است