مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 12:502023-01-03اجتماعي

تسطیح بیش از 500 کیلومتر از حریم راه های بیله سوار


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بیله سوار گفت: بیش از 500 کیلومتر از حریم راه اصلی، روستایی، شوسه و راه مرزی بیله سوار در 9 ماهه سال جاری تسطیح و رگلاژ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ضیا فکری صبح سه شنبه در بازدید از محور بیله سوار با بیان اینکه صیانت و حفاظت از حریم راه ها خط قرمز راهداری است، اظهار کرد: بیش از 500 کیلومتر از حریم راه اصلی، روستایی، شوسه و راه مرزی بیله سوار در 9 ماهه سال جاری تسطیح و رگلاژ شده است.

وی به قنوزنی 230 کیلومتر از راه های اصلی و روستایی این شهرستان اشاره کرد و گفت: 390 عدد علائم اخطاری و انتظامی با هدف هشداری و آگاه سازی رانندگان برای ملزم کردن آنها به رعایت قوانین راهور در جاده تهیه و نصب شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بیله سوار با اشاره به تداوم آسفالت راه های روستایی و اصلی این شهرستان بیان کرد: با استفاده از هزار تن آسفالت سرد و گرم محورهای مواصلاتی این شهرستان لکه گیری شده است.

فکری با بیان اینکه 4 کیلومتر از احداث باند دوم کمربندی بیله سوار در تیر ماه به بهره برداری رسیده است، گفت: لکه گیری و روکش آسفالت قطعه یک و دو محور گرمی – بیله سوار نیز به اتمام رسیده و آسفالت داخل جعفرآباد به طول 400 متر و به عرض 17 متر اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسطیح بیش از 500 کیلومتر از حریم راه های بیله سوار

تسطیح بیش از 500 کیلومتر از حریم راه های بیله سوار