مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 13:102023-01-03حوادث

قاتل خاموش جانِ 3 کارگر کرمانشاهی را گرفت


این سه نفر در حال گچ کاری در یک ساختمان بوده اند که ظاهرا جهت گرم کردن خود بخاری روشن می کنند و بخاری که تهویه مناسبی نداشته موجب گازگرفتگی هر سه نفر می شود.

- رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان کرمانشاه از جان باختن سه کارگر کرمانشاهی در روستای سنقرآباد شهرستان هرسین بر اثر گازگرفتگی خبر داد.

  دکتر مسعود قلعه سفیدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت 8:30 دقیقه امروز (13 دی) مردم سه کارگر که دچار گازگرفتگی شده بودند را به مراکز درمانی منتقل می کنند، اما متاسفانه تلاش برای نجات آنها جواب نمی دهد و هر سه نفر جان خود را از دست می دهند.

  وی افزود: این سه نفر در حال گچ کاری در یک ساختمان بوده اند که ظاهرا جهت گرم کردن خود بخاری روشن می کنند و بخاری که تهویه مناسبی نداشته موجب گازگرفتگی هر سه نفر می شود.

  قلعه سفیدی گفت: این افراد متاسفانه چندین ساعت در معرض گاز منوکسیدکربن قرار گرفته و با ارجاع آنها به مراکز درمانی، تلاش نیروهای اورژانس برای احیای آنها جواب نمی دهد.

  وی خاطرنشان کرد: رنج سنی این افراد بین 25 تا 40 سال بوده است.

  رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان با ابراز تاسف از این حادثه گفت: با مرگ این سه نفر، تعداد قربانیان مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در استان از ابتدای فصل پاییز تاکنون به هشت نفر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل خاموش جانِ 3 کارگر کرمانشاهی را گرفت

قاتل خاموش جانِ 3 کارگر کرمانشاهی را گرفت