مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 13:152023-01-03اقتصادي

پروژه مرمت بنای تاریخی «گراند هتل» به مزایده گذاشته شد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین از انتشار فراخوان مزایده عمومی و حق بهره برداری گراند هتل قزوین توسط صندوق توسعه و احیای کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا خزائلی اظهار کرد: بنای تاریخی گراندهتل قزوین با هدف تکمیل پروژه مرمت، احیا و بهره برداری با مدت معین در تازه ترین دور مزایده های صندوق توسعه و احیای کشور دوباره به مزایده گذاشته شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین افزود: عملیات اجرایی پروژه ساماندهی و مرمت این بنا با مشارکت صندوق توسعه و احیا کشور و واگذاری پروژه به یک شرکت سرمایه گذاری به عنوان مجری از اوایل آبان ‎ماه سال 98 آغاز شد.

وی ادامه داد: اقدامات اولیه مرمتی و استحکام بخشی در این پروژه با پیشرفت فیزیکی 50 درصد انجام شد که با اقاله قرارداد توسط سرمایه گذار، ادامه پروژه متوقف شد.

خزائلی خاطرنشان کرد: تمامی مزایده ها و مناقصات صندوق توسعه و احیا با هدف شفافیت و عدالت محور بودن فرآیند تشریفات از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت به آدرس WWW.

setadiran.

ir برگزار و آموزش های لازم برای علاقه مندان شرکت در مزایده ها و مناقصات بناهای تاریخی و فرهنگی در این سامانه یا مرکز تماس 0211456 اطلاع رسانی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه مرمت بنای تاریخی «گراند هتل» به مزایده گذاشته شد

پروژه مرمت بنای تاریخی «گراند هتل» به مزایده گذاشته شد