مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 13:152023-01-03اجتماعي

سوء استفاده شرکت های سودجو از نام و عنوان «بیمه سلامت»


مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: هر گونه تماس تلفنی یا پیامکی با شهروندان تحت عنوان «بیمه سلامت» و درخواست پرداخت وجه، سوءاستفاده از نام و عنوان سازمان بیمه سلامت بوده و این تماس ها به هیچ عنوان از طرف این سازمان نیست.

- ایسنا/همدان مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: هر گونه تماس تلفنی یا پیامکی با شهروندان تحت عنوان بیمه سلامت و درخواست پرداخت وجه، سوءاستفاده از نام و عنوان سازمان بیمه سلامت بوده و این تماس ها به هیچ عنوان از طرف این سازمان نیست.

دکتر فریبرز نیاستی با اشاره به کلاهبرداری از شهروندان و بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت به وسیله تماس تلفنی، افزود: شرکت های سودجو با موضوعات مختلفی همچون کارت هوشمند سلامت یا بیمه تکمیلی سلامت و .

در تلاش برای سوءاستفاده از شهروندان و بیمه شدگان هستند.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان تأکید کرد: سازمان بیمه سلامت ایران به هیچ وجه بازاریابی یا انجام بیمه به صورت تلفنی نداشته و هر گونه تماس تلفنی با محتوای ذکر شده و یا عناوین مشابه آن، مورد تأیید این سازمان نیست و در بیشتر موارد کلاهبرداری است.

نیاستی گفت: به منظور صیانت از حقوق بیمه شدگان و جلوگیری از وارد شدن هر گونه ضرر و زیان به آنها، شهروندان و بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت ایران می توانند هر گونه سوال در مورد خدمات بیمه سلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوء استفاده شرکت های سودجو از نام و عنوان «بیمه سلامت»

سوء استفاده شرکت های سودجو از نام و عنوان «بیمه سلامت»