مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 13:202023-01-03اجتماعي

قاب های آلومینیومی آرامستان باغ رضوان اصفهان دزدیده می شود


مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان با اشاره به وقوع 300 سرقت در باغ رضوان طی سال گذشته، گفت: بالا بردن امنیت آرامستان با افزایش دوربین های مدار بسته سبب کاهش این معضل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی حاجیان ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره اینکه سال گذشته 300 مورد سرقت در آرامستان باغ رضوان شد، اظهار داشت: سارقان قاب های عکس آلومینیومی مزارها را می دزدند و از این رو برای متوفیان جدید از قاب های عکس مزار استفاده نمی شود و به شهروندان توصیه می شود روی سنگ مزار تصویر متوفی حک شود.

وی ادامه داد: طی یک سال اخیر با بالا بردن امنیت آرامستان باغ رضوان و اضافه کردن 13 دوربین مدار بسته به 99 دوربین قبلی تعداد سرقت ها به 55 مورد در سال جاری کاهش یافته است و 55 سارق دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند؛ امسال سرقتی نبوده که سارقان قطعات دزدی شده را از آرامستان ببرند.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه از یک هزار و 205 هکتار وسعت آرامستان باغ رضوان تاکنون 305 هکتار آن بهره برداری شده، افزود: بخش یک باغ رضوان از قطعه یک تا 45، بخش دوم قطعات 50 تا 66 و بخش سوم قطعات 70 تا 90 را شامل می شود که تعرفه های آنها متفاوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاب های آلومینیومی آرامستان باغ رضوان اصفهان دزدیده می شود

قاب های آلومینیومی آرامستان باغ رضوان اصفهان دزدیده می شود