مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 13:252023-01-03اجتماعي

هشدار خطر سیل در 9 استان/ برف و کولاک در 3 استان


بر اثر این مخاطره آبگرفتگی معابر عمومی، اختلال در سفرهای بین شهری، اختلال در ترددهای داخل شهری، اختلال در فعالیت های عمرانی، سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها، - بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها، احتمال برخورد صاعقه، احتمال تاخیر و لغو پروازها دور از انتظار نیست.

سازمان هواشناسی نسبت به تشدید برف و کولاک و احتمال تگرگ همچنین سیلابی شدن مسیل ها و آبگرفتگی معابر هشدار داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ از  تشدید فعالیت سامانه بارشی، رگبار باران، رعدوبرق، احتمال وقوع تگرگ، وزش باد شدید موقت از بعد از ظهر چهارشنبه تا بعد از ظهر جمعه (14 تا 16 دی) خبر داد.

  این شرایط جوی روز چهارشنبه در چهارمحال و بختیاری،  کهگیلویه و بویراحمد،  خوزستان،  ایلام،  غرب فارس،  شمال بوشهر و جنوب لرستان،  پنجشنبه در بوشهر،  فارس،  خوزستان،  چهارمحال و بختیاری،  کهگیلویه و بویراحمد،  جنوب و غرب اصفهان و جنوب لرستان و ایلام و جمعه در جنوب فارس،  غرب و شمال هرمزگان  پیش بینی می شود.

  بر اثر این مخاطره آبگرفتگی معابر عمومی، اختلال در سفرهای بین شهری، اختلال در ترددهای داخل شهری، اختلال در فعالیت های عمرانی، سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها، احتمال برخورد صاعقه، احتمال تاخیر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار خطر سیل در 9 استان/ برف و کولاک در 3 استان

هشدار خطر سیل در 9 استان/ برف و کولاک در 3 استان