مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 13:302023-01-03سياسي

لزوم فناور پایه کردن تولید و دانش بنیان شدن شرکت ها


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد بر لزوم فناور پایه کردن تولید و دانش بنیان شدن شرکت ها تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری ظهر سه شنبه در دیدار با مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرکل حوزه وزارتی این وزارتخانه ضمن تقدیر از حضور جنابی، مشاور وزیر صمت در استان یزد به منظور شرکت در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان صمت استان یزد اظهار داشت: علمدار یزدی از مدیران موفق در حوزه صنعت بود و باید از تجربیات وی استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه حوزه صنعت، معدن و تجارت بسیار پیچیده است، افزود: باید با عمق بخشیدن به آموزش ها، فناور پایه کردن تولید و دانش بنیان شدن شرکت ها، پیچیدگی های این بخش را رفع کرد.

آیت الله ناصری با تاکید بر اینکه صنعت، نیازمند تقویت تفکر است، اظهار داشت: متاسفانه برنامه ریزی آموزشی ما به نحوی است که به این عنصر مهم توجه جدی نشده و این امر سبب شده روحیه خلاقیت، کارآفرینی در جوانان وجود نداشته باشد و همه جوانان در انتظار ایجاد شغل توسط دولت باشند.

امام جمعه یزد تصریح کرد: اقتصاد موفق آن است که بتوان از امکانات موجود به تولید دست زد و رشد اقتصادی را رقم زد و فاصله اقتصادی را از بین برد در حالی که در کشور ما بیشتر به تجارت و واردات، آن هم با سودهای غیرمنطقی توجه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم فناور پایه کردن تولید و دانش بنیان شدن شرکت ها

لزوم فناور پایه کردن تولید و دانش بنیان شدن شرکت ها