مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 13:352023-01-03پزشكي

مراجعه 602 بیمار به مراکز درمانی در پی آلودگی هوای خوزستان


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: 602 بیمار دارای علایم تنفسی غیرعفونی و قلبی، در پی وقوع آلودگی هوا در این استان در شبانه روز گذشته به مراکز درمانی زیر پوشش این دانشگاه مراجعه کردند و تحت مراقبت قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، دکتر حبیب حی بر، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز  در رابطه با  بیماران تنفسی های اخیر اظهار کرد: 602 بیمار دارای علایم تنفسی غیرعفونی و قلبی، در پی وقوع آلودگی هوا در این استان در شبانه روز گذشته به مراکز درمانی زیر پوشش این دانشگاه مراجعه و زیر مراقبت قرار گرفتند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز عنوان کرد: از این تعداد بیمار 522 نفر به صورت سرپایی درمان شده و 80 نفر در بخش های عادی بیمارستان های زیر پوشش بستری شدند.

وی افزود: آلودگی هوا باعث آسیب پذیرتر شدن سیستم تنفسی خواهد شد لذا در زمان آلودگی هوا، ماندن در خانه برای افراد دارای بیماری خاص به ویژه افراد دارای بیماری زمینه ای، سالمندان، افراد دارای بیماری تنفسی حاد و کسانی که آسم دارند، ضروری است.

حی بر گفت: از عموم مردم درخواست داریم علاوه بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی، هنگام بروز آلودگی هوا در صورت امکان از تردد در فضای باز پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه 602 بیمار به مراکز درمانی در پی آلودگی هوای خوزستان

مراجعه 602 بیمار به مراکز درمانی در پی آلودگی هوای خوزستان