مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 13:352023-01-03اجتماعي

خسارت بیش از 280میلیارد تومانی سیلاب به راههای ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان وبلوچستان گفت: سیلاب و بارندگی های 5 لغایت 8 دیماه خسارت بیش از 280 میلیارد تومانی به شبکه راههای ارتباطی و ابنیه فنی در جنوب استان بر جای گذاشته است.

- جلال الدین قادری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: همزمان با بارش نزولات آسمانی در جنوب سیستان وبلوچستان 9 مسیر اصلی،فرعی و روستایی بر اثر طغیان رودخانه های محلی بسته شد که با اتمام بارندگی ها و فروکش کردن سیلاب هم اکنون مسیرها باز و تردد در آنها برقرار است.

وی با اشاره به آسیب راه های مواصلاتی و ابنیه فنی بر اثر بارندگی و سیل اخیر گفت: راهداران استان باشروع بارندگی ها با تمام توان و امکانات در مناطق سیل زده حضور یافته و اقدام به بازگشایی راه های مسدود شده و پاکسازی کامل مسیرها از گل و لای به جا مانده از سیل بر سطح محورهای ارتباطی کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: همزمان با هشدار سازمان هواشناسی با احتمال وقوع سیل، این اداره کل از قبل تمهیدات لازم را اندیشیده و 340 راهدار به همراه 150 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین، در قالب 50 تیم عملیاتی در مناطق حساس راه های استان مستقر کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت بیش از 280میلیارد تومانی سیلاب به راههای ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان

خسارت بیش از 280میلیارد تومانی سیلاب به راههای ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان