مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 13:502023-01-03اقتصادي

رتبه چهارم کشوری البرز در استقرار شرکت های دانش بنیان


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز گفت: این استان در استقرار شرکت های دانش بنیان رتبه چهارم را در کشور کسب کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا جعفری ظهر سه شنبه در دیدار با هیأت سرمایه گذاری خارجی کشور چین که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: استان البرز در استقرار شرکت های دانش بنیان رتبه چهارم را در کشور کسب کرده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز هدف از دیدار با هیأت سرمایه گذاری چینی را معرفی پتانسیل ها و فرصت های سرمایه گذاری استان البرز در حوزه های صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی، گردشگری و حوزه دانش بینان ها به هیأت مذکور عنوان کرد.

وی با اشاره به موقعیت خاص جغرافیایی استان البرز، استقرار 3500 واحد تولیدی در 12 شهرک صنعتی استان و تولید و تأمین 70 درصد نیازهای دارویی و تولید و تأمین حدود 80 درصد روغن خوراکی و ماکارونی کشور در این استان، خاطرنشان ساخت: استان البرز از نظر شاخص های صنعت، تجارت، گردشگری، صادرات، معدن، کشاورزی و دانش بینان ها سرآمد در کشور می باشد و رتبه چهارم استقرار شرکتهای دانش بینان در کشور را کسب نموده است.

نایب رییس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان البرز آمادگی خود و مدیران اقتصادی استان را جهت داشتن تعامل هرچه بیشتر با هیأت سرمایه گذاری کشور چین اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه چهارم کشوری البرز در استقرار شرکت های دانش بنیان

رتبه چهارم کشوری البرز در استقرار شرکت های دانش بنیان