مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 13:552023-01-03اقتصادي

سکاندار جدید سازمان صمت استان یزد معارفه شد


«محمد کاظم صادقیان» طی مراسمی با حضور مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی وزارت صمت و مسئولان استانی به عنوان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد منصوب و معرفی شد.

- ایسنا/یزد محمد کاظم صادقیان طی مراسمی با حضور مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی وزارت صمت و مسئولان استانی به عنوان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد منصوب و معرفی شد.

شهاب جنابی در این مراسم که امروز سه شنبه در محل اتاق بازرگانی یزد برگزار شد، با بیان این که یزد در حوزه های معدنی و صنعتی دارای ویژگی های شاخصی است، گفت: هم افزایی خوب میان دستگاه ها، نهادها و مدیران استان در حوزه های مختلف نیز یکی دیگر از ویژگی های مهم یزدیهاست.

وی با اشاره به رویکرد تحولی وزارت صمت، افزود: برهمین اساس و با توجه به ظرفیت های بسیار بالای استان، فعالیت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد باید با جهش بالایی همراه باشد.

جنابی ضمن تاکید بر توسعه و پیشرفت کشورو استان با توجه به ظرفیتهای موجود در صنایع فعال در بخشهای مختلف، گفت: یکی از رویکردهای وزارت حساسیت نسبت به دغدغه های صنایع و معادن و تولیدکنندگان و کارآفرینان و رفع مشکلات انها در اسرع وقت است تا روند تولید در کشور با خللی مواجه نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکاندار جدید سازمان صمت استان یزد معارفه شد

سکاندار جدید سازمان صمت استان یزد معارفه شد