مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 14:092023-01-03سياسي

اسلامی: حاج قاسم به معنای واقعی کلمه سرباز وطن بود


رییس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه مشخصه بارز و ثابت شهید سلیمانی خداباوری و مردم باوری بود، گفت: حاج قاسم به معنای واقعی کلمه سرباز وطن بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی ایران، محمد اسلامی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در آیین تجلیل از برگزیدگان دومین یادواره نشان سلیمانی مشخصه بارز سردار سلیمانی را خداباوری و مردم باوری خواند و گفت: زنده نگهداشتن یاد شهدا به ما یادآوری می کند که اهداف و ارزش های انقلاب اسلامی کدامین بودند و راهی که شهدا با جان خود نورانی کردند را بشناسیم و برای تداوم آن راه تلاش کنیم.

محمد اسلامی بیان کرد: این یادواره، الگویی متفاوت و پویشی مردمی برای روایتگری صادقانه مردم از شهید سلیمانی است، زیرا مشخصه بارز و ثابت شهید سلیمانی خداباوری و مردم باوری بود؛ جوهره وجودی شهید سلیمانی این دو ویژگی را در خود داشت و همیشه همراه او بود.

رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به نقش سردار قاسم سلیمانی در آگاه سازی مردم نسبت به فتنه ها، توضیح داد: از ابتدای انقلاب اسلامی دشمنان تلاش کردند با انجام ترور در کشور ناامنی ایجاد کنند و در کنار آن جنگ اقتصادی راه انداختند، بزرگترین کار سردار سلیمانی آگاه سازی بدنه مردمی در برابر این فتنه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی: حاج قاسم به معنای واقعی کلمه سرباز وطن بود

اسلامی: حاج قاسم به معنای واقعی کلمه سرباز وطن بود