مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 14:102023-01-03سياسي

مسئولان در گزینش افراد سختگیری نکنند


امام جمعه کرمانشاه با اشاره به جایگاه گزینش برای انتخاب افراد گفت: مسئولان در گزینش افراد سختگیری نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله مصطفی علما ظهر سه شنبه در دیدار مسئولان هسته گزینش آموزش و پرورش کرمانشاه که در دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان در امر گزینش سختگیری نکنند.

وی با اشاره با اهمیت جایگاه گزینش در انتخاب افراد، افزود: گزینش کار بسیار سختی است اما آثار خوب و ارزشمندی دارد زیرا خداوند هم گزینش می کند و انتخاب پیامبران الهی نوعی گزینش است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: روایات زیادی راجع به گزینش داریم و در تمام حکومت ها گزینش است منتها به حسب موقعیت و نوع حکومت متغیر می کند.

علما بیان کرد: باید انتخاب و گزینش ما خیلی دقیق و بر پایه های منطق و استدلال باشد زیرا گاهی یک انتخاب، امور کشور را دستخوش تحولات قرار می دهد.

وی خاطر نشان کرد: گزینش تابع اوضاع اجتماعی و فرهنگی و سیاسی است و روز به روز پیچیده تر می شود و باید مسؤولان گزینش در آموزش و پرورش خصوصاً در انتخاب معلمان با اینکه سختگیرانه برخورد نکنند اما حساسیت جایگاه آموزش و پرورش را مد نظر قرار دهند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به جایگاه گزینش در انتخاب مسؤولان و خصوصاً معلمان گفت: گزینش با مقدرات مملکت سروکار دارد باید با جنب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان در گزینش افراد سختگیری نکنند

مسئولان در گزینش افراد سختگیری نکنند