مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 14:182023-01-03فرهنگي

میزبانی مازندران از 19 گروه نمایشی جشنواره تئاتر فجر


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به میزبانی استان از جشنواره تئاتر فجر گفت: در این جشنواره 19 گروه نمایشی از استان های مختلف کشور شامل دو گروه از استان تهران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حسین جوادی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی با اشاره به میزبانی این استان از جشنواره تئاتر فجر اظهار کرد:  تئاتر از رشته هایی است که در مازندران مشتری خاص خودش را دارد.

وی اظهار کرد: جشنواره تئاتر فجر در چهار منطقه ساماندهی شده است و تئاتر گروه بابلسر و ساری به جشنواره منطقه ای راه پیدا کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه 10 رشته مهم برای برگزاری نمایش انتخاب شده است، افزود: سهمیه بندی شهرها در برگزاری جشنواره های فرهنگی به صورت تخصصی برنامه ریزی شده که می توان از ظرفیت این مناطق استفاده کرد.

جوادی با بیان اینکه حضور فرهنگ و هنر در دل مدارس از دیگر برنامه های ارشاد استان است، خاطرنشان کرد: اولین جشنواره نوجوان مازنی نیز آغاز خواهد شد که حدود 500 تا 600 دانش آموز برای این برنامه شناسایی شدند و بنا بر این است که از ظرفیت عظیم آنان استفاده شود.

وی اظهار کرد: در این جشنواره 19 گروه نمایشی از استان های مختلف کشور شامل دو گروه از استان تهران، گلستان، سمنان، خراسان شما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی مازندران از 19 گروه نمایشی جشنواره تئاتر فجر

میزبانی مازندران از 19 گروه نمایشی جشنواره تئاتر فجر