مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 14:202023-01-03بين الملل

مسؤول امنیتی سابق رژیم صهیونیستی اولویت های دولت نتانیاهو را تشریح کرد


مسؤول امنیتی سابق رژیم صهیونیستی اعلام کرد، سه محور اصلی ایران، حفظ آرامش در نوار غزه و عادی سازی روابط با عربستان اولویت دولت جدید این رژیم خواهد بود.

- مسؤول امنیتی سابق رژیم صهیونیستی اعلام کرد، سه محور اصلی ایران، حفظ آرامش در نوار غزه و عادی سازی روابط با عربستان اولویت دولت جدید این رژیم خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یعقوب میگل، رییس سابق ستاد امنیت ملی رژیم صهیونیستی در یادداشتی تحت عنوان پس از 70 سال: نتانیاهو موظف به اتخاذ یک مفهوم جدید امنیتی است ، نوشت: ده ها سال از تأسیس اسراییل می گذرد و اسراییل تاکنون مفهوم امنیتی به روز و رسمی به استثنای سند دیوید بن گوریون ندارد که در سال 1953 صادر شد.

درست است که نتانیاهو شخصاً حدود پنج سال پیش چنین مفهوم امنیتی را تدوین کرد؛ اما اکنون تنها فرصتی برای اجرای آن در چارچوب دولت جدید وجود دارد.

وی افزود: سه موضوع محوری که ذهن بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را در دولت جدید به خود مشغول خواهد کرد؛ ایران و برنامه هسته ای آن؛ حمایتش از حزب الله، حماس و جهاد اسلامی، توسعه سلاح های نقطه زن و گسترش توافق های ابراهیم از طریق عادی سازی روابط با عربستان سعودی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤول امنیتی سابق رژیم صهیونیستی اولویت های دولت نتانیاهو را تشریح کرد

مسؤول امنیتی سابق رژیم صهیونیستی اولویت های دولت نتانیاهو را تشریح کرد