مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 14:252023-01-03ورزشي

فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی بر فعالیت بانوان تاکید دارد


رییس فدراسیون اتومبیل رانی و موتورسواری گفت: مربی خوب و رییس هیئت دو عامل برای موفقیت است و باید زمان گذاشته و جوان ها را دور هم جمع کنید.

- ایسنا/زنجان رییس فدراسیون اتومبیل رانی و موتورسواری گفت: مربی خوب و رییس هیئت دو عامل برای موفقیت است و باید زمان گذاشته و جوان ها را دور هم جمع کنید.

مازیار ناظمی پیش از ظهر امروز (13 دی ماه) در مجمع انتخاباتی هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان زنجان با بیان اینکه خیلی از استان ها هنوز درگیر این هستند که چه کسی عضو مجمع باشد که این اتفاقات موجب عقب افتادن ساماندهی هیئت استان ها می شود که به استان زنجان در این حوزه تبریک می گوییم، اظهار کرد: در حال حاضر یک فرصت برای خدمت به مردم داریم و باید به این جایگاه به چشم کمک به جوانان کشور نگاه کنیم و کمک نکردن صدمه زدن به کل کشور است.

وی با بیان اینکه فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی مردمی ترین فدراسیون است، افزود: جدای ورزش حرفه ای، حرکت در عرصه همگانی، عمومی، افزایش مهارت رانندگی، کاهش بحران جاده ای و .

، بخشی از وظایف ما است.

همچنین پرورش نیروی انسانی در هیئت نیز یکی از ماموریت ها در استان ها به شمار می آید.

این مسئول با بیان اینکه برای اعطای میزبانی آماده ایم و می توانید در منطقه میزبان مسابقات باشیم، تصریح کرد: مربی خوب و رییس هیئت فعال،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی بر فعالیت بانوان تاکید دارد

فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی بر فعالیت بانوان تاکید دارد