مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 14:302023-01-03دانش

بودجه دانشگاه تهران برای بورسیه دانشجویان افغانستانی 5 برابر شد


مدیر کل اعضای هیأت علمی و دانشجویان بین الملل دانشگاه تهران گفت: با تصویب هیأت امنای دانشگاه تهران، بودجه دانشگاه تهران برای بورسیه دانشجویان افغانستانی 5 برابر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، معصومه ملک، مدیرکل امور اعضای هیأت علمی و دانشجویان بین الملل معاونت بین الملل دانشگاه تهران در مراسم گردهمایی دانشجویان افغانستانی دانشگاه تهران که در محل باشگاه دانشجویان برگزار شد، با اشاره به آمار 470 نفری دانشجویان افغانستان در دانشگاه تهران گفت: 140 نفر از این دانشجویان، دانشجویان دختر هستند.

وی درباره تسهیلات ویژه دانشگاه تهران برای دانشجویان افغانستانی، اظهار کرد: برآوردها نشان می دهد مجموع شهریه ای که دانشگاه تهران از هر دانشجوی افغانستانی دریافت می کند، کمتر از هزینه ای است که برای هر دانشجو در طول دوران تحصیل صورت می گیرد.

مدیرکل اعضای هیأت علمی و دانشجویان بین الملل دانشگاه تهران، ارائه بورس به دانشجویان افغانستانی به ویژه دانشجویان دختر را از اقدامات صورت گرفته در دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان افغانستانی برشمرد و گفت: بیش از 50 درصد دانشجویان افغانستانی شاغل به تحصیل در دانشگاه تهران دارای بورس تحصیلی هستند که این بورس از 20 تا 80 درصد شهریه را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه دانشگاه تهران برای بورسیه دانشجویان افغانستانی 5 برابر شد

بودجه دانشگاه تهران برای بورسیه دانشجویان افغانستانی 5 برابر شد