مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 14:452023-01-03اقتصادي

محاسبه پلکانی تعرفه های گازبها در بخش خانگی/ سارقان گاز نقره داغ می شوند


مدیرعامل شرکت ملی گاز چهارمحال و بختیاری گفت: بهای گاز مصرفی برای بخش های دولتی، آموزشی و فرهنگی و صنایع ثابت است اما در بخش خانگی به صورت پلکانی افزایش پیدا می کند و در 12 پله تدوین و ابلاغ شده و تعرفه های هر پله به مصارف مازاد قبلی اضافه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد جهانبخش سلیمانیان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: به مشترکین پرمصرف هشدار داده می شود که اگر با همین شیوه گاز مصرف کنند هم محیط زیست و هوا را از آیندگان دریغ می کنند و هم اقتصاد خانواده دچار مشکل می شود.

مدیرعامل شرکت ملی گاز چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: یکی از راه های برون رفت از آلودگی، استفاده از گاز طبیعی به جای سوخت های فسیلی مانند کک، زغال سنگ و نفت مایع و رسیدن به سوخت های پاک است.

وی با اشاره به اینکه استفاده از سوخت های تجدیدپذیر محدود است، افزود: راه حل برون رفت از این بحران، مصرف بهینه و صرفه جویی در منابع است تا بتوانیم ناترازی بین تولید و مصرف را کاهش دهیم.

سلیمانیان اظهار داشت: مشترکین خانگی به ازای هر یک واحد درصد صرفه جویی نسبت به مصارف سال گذشته خود معادل سه درصد تخفیف در گازبهای خود دارند و می توان با کاهش مصرف، گاز را به هم وطنان خود در شهرهای شمالی برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاسبه پلکانی تعرفه های گازبها در بخش خانگی/ سارقان گاز نقره داغ می شوند

محاسبه پلکانی تعرفه های گازبها در بخش خانگی/ سارقان گاز نقره داغ می شوند