مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 14:542023-01-03سياسي

حاج قاسم، وجوه شخصیتی ملیتی و امتی دارد/ امتداد گفتمان مقاومت تا افق دور دست


مدیرکل تبلیغات استان زنجان با اشاره به اینکه حاج قاسم دارای وجوه مختلف ملیتی و امتی است که در تشییع آن شهید نمود پیدا کرد، گفت: این وجوه است که منجر به شکل گیری گروه های مقاومت در کشورهای دیگر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت اسلام سعید احمدی در آیین بزرگداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی با تاکید بر تبیین جایگاه شهید سلیمانی اظهار کرد: امام راحل تمام تلاش خود را برای ارائه قرائت توحیدی از قرآن کریم را انجام داد که تشکیل هسته های مقاومت در محلات در اوایل انقلاب بود که نتیجه آن در دوران دفاع مقدس و بعد از آن مشخص شد.

مدیرکل تبلیغات استان زنجان به پیام امام راحل در اواخر عمر در مورد بسیج به ویژه بسیج طلاب به عنوان یک پایگاه فرهنگی اشاره و تصریح کرد: گفتمان مقاومت به عنوان سایه گفتمان جهاد که نماد آن گروه هایی مانند داعش هستند که با به دست گرفتن یکی از اندیشه های برتر اسلام به نام جهاد، در صدد مخدوش کردن آن بودند.

وی با بیان اینکه در اندیشکده های دنیا به مقاومت به عنوان یک گفتمان فاخر دینی توجه می شود، افزود: در واقع گفتمان مقاومت یک برند تمدنی است که البته باید به لحاظ علمی پشتیبانی شود.

احمدی با تاکید بر نیاز نظریه مقاومت در اقصی نقاط جهان به پشتیبانی فکری و علمی گفت: گفتمان مقاومت بیرونی ترین و جدی ترین برخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم، وجوه شخصیتی ملیتی و امتی دارد/ امتداد گفتمان مقاومت تا افق دور دست

حاج قاسم، وجوه شخصیتی ملیتی و امتی دارد/ امتداد گفتمان مقاومت تا افق دور دست