مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 15:102023-01-03ورزشي

گراش در حوزه ورزش از ظرفیت و استعدادهای بسیار بالای برخوردار است


شهرستان گراش در حوزه ورزش از ظرفیت و استعدادهای بسیار بالای برخوردار است که می بایست با برنامه ریزی نسبت به رشد، شکوفایی، - جذب و پرورش این استعدادها فعالیت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود طاهرزاده پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با رییس فدراسیون تنیس روی میز با بیان اینکه گراش در حوزه ورزش بسیار مستعد و توانمند است، تصریح کرد: تنیس روی میز رشته ای مهیج و جذاب است که می تواند زمینه ساز نشاط و تندرستی جوانان گراشی و ورود آنان به عرصه قهرمانی باشد وی افزود: تنیس روی میز از جمله رشته هایی است که در بین خانواده ها مورد توجه است و لازم است نگاه ویژه برای تقویت این رشته ورزشی در شهرستان شکل بگیرد.

فرماندار گراش با بیان اینکه گراش آمادگی میزبانی از مسابقات استانی و کشوری را دارد، افزود: برگزاری مسابقات به میزبانی گراش به طور یقین در رشد و تعالی این رشته در شهرستان تأثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه خیرین گراش در همه عرصه ها پیش قدم هستند، تصریح کرد: از گذشته خیرین گراش در عرصه ورزش حضور موفق داشتند و برای افزایش سرانه ورزشی شهرستان پیش قدم بودند و امروز نیاز است برای تقویت و توسعه رشته های ورزشی بتوانیم با خیرین ارتباط بیشتری بگیریم گراش یکی از قطب های تنیس روی میز کشور است مهرداد علی قارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز کشور در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گراش در حوزه ورزش از ظرفیت و استعدادهای بسیار بالای برخوردار است

گراش در حوزه ورزش از ظرفیت و استعدادهای بسیار بالای برخوردار است