مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 15:202023-01-03اجتماعي

نمایشگاه کارتون با موضوع آلودگی هوا در خانه کاریکاتور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آلودگی هوا، دیرزمانی است که به چالشی جدی در جوامع مدرن و انسان معاصر تبدیل شده و آلاینده های خطرناک ناشی از مراکز صنعتی و رشد چشمگیر تردد خودرو ها؛ - نمایشگاه گروهی آسمان آبی در خانه کاریکاتور ایران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آلودگی هوا، دیرزمانی است که به چالشی جدی در جوامع مدرن و انسان معاصر تبدیل شده و آلاینده های خطرناک ناشی از مراکز صنعتی و رشد چشمگیر تردد خودرو ها؛ نه تنها خطری مهلک برای سلامت و جان شهروندان فراهم کرده است، بلکه محیط زیست و حیات دیگر جانداران را مورد تهدید قرار داده است.

شاید یکی از راه های کاهش آلودگی هوا، استفاده حداقلی از سوخت های فسیلی و استفاده از حمل و نقل عمومی کارآمد باشد تا سلامت شهروندان حفظ شده و بقای زندگی دیگر موجودات نیز تضمین شود.

اما در این راستا، نقش تک تک شهروندان و اقدامات تأثیرگذار مبادی ذیربط با توسعه راهکار های آموزشی در جهت کاهش آلودگی هوا بسیار مؤثرتر خواهد بود.

یکی از واسطه های اثر بخش در حوزه آموزش و تأمل در مسائل فرهنگی اجتماعی و زیست محیطی، به کارگیری هنر های تصویری و به ویژه کارتون و کاریکاتور است.

از این رو خانه کاریکاتورایران، در راستای گسترش آموزش های شهروندی از نگاه تأثیرگذار هنرمندان طنز ترسیمی (کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه کارتون با موضوع آلودگی هوا در خانه کاریکاتور

نمایشگاه کارتون با موضوع آلودگی هوا در خانه کاریکاتور