مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 15:252023-01-03سياسي

ضرورت کسب درآمد پایدار واعتبار کافی برای بهبود سرانه مطالعه گیلان


مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان ایجاد ساز و کار برای کسب درآمدهای پایدار و جذب اعتبارات کافی به منظور بهبود سرانه فضای مطالعاتی گیلان را مهم مطالبه دوستداران کتاب عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاسر تقوی ظهر سه شنبه در نشستی که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان، معاونین، کارشناسان و کتابداران گیلان برگزار شد اظهار کرد: نهاد کتابخانه های عمومی کشور در اسفند ماه 1382 و با هدف رونق بخشیدن به حوزه کتاب و کتابخوانی در کشور شکل گرفت.

وی با بیان اینکه امروز کتابخانه های عمومی به فضای مطلوب و مؤثری برای نقش آفرینی همه متولیان فرهنگی برای جلب حضور اقشار مختلف مردم تبدیل شده است، افزود: یکی از مهمترین خواسته های دست اندرکاران این مجموعه ایجاد سازوکاری برای کسب درآمدهای پایدار و اعتبارات کافی برای بهبود سرانه فضای مطالعاتی برشمرد.

تقوی ادامه داد: اقدامات صورت گرفته از سوی نهاد کتابخانه های عمومی برای ایجاد کتابخانه های مرکزی در استان های مختلف کشور، رفع موانع و مشکلات در مسیر بهره برداری کامل و تجهیز بزرگترین کتابخانه عمومی شمال کشور در شهر رشت را از برنامه های مهم نهاد در سال جاری برشمرد.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین خواسته جامعه فرهنگی، کتابداران و اعضای کتابخانه های عمومی گیلان از معاون توسعه مدیریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت کسب درآمد پایدار واعتبار کافی برای بهبود سرانه مطالعه گیلان

ضرورت کسب درآمد پایدار واعتبار کافی برای بهبود سرانه مطالعه گیلان