مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 15:352023-01-03حوادث

جان باختن 3 کرمانشاهی براثر گازگرفتگی


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از جان باختن سه کرمانشاهی براثر گازگرفتگی خبر داد.

- مسعود قلعه سفیدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سه کارگر کرمانشاهی در روستای سنقرآباد شهرستان هرسین بر اثر گازگرفتگی جان باختند.

وی افزود: صبح امروز سیزدهم دی ماه مردم روستا سه کارگر را که دچار گازگرفتگی شده بودند را به مراکز درمانی منتقل کرده اما تلاش برای نجات آنها جواب نداده و هر سه نفر جان خود را از دست دادند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: این سه نفر که 25 تا 40 ساله هستند در حال گچ کاری در یک ساختمان بوده اند که ظاهراً برای گرم کردن خود بخاری روشن می کنند و بخاری که تهویه مناسبی نداشته موجب مسمومیت هر سه نفر می شود.

قلعه سفیدی بیان کرد: طبق معاینات انجام شده این کارگران چندین ساعت در معرض گاز منوکسید کربن قرار گرفته و به مرکز درمانی ارجاع داده شده اند.

وی خاطر نشان کرد: قربانیان مسمومیت با گاز منوکسید کربن در استان کرمانشاه از ابتدای فصل پاییز تاکنون به هشت نفر می رسد که عامل آن بی احتیاطی در نصب وسایل گرمایشی و عدم توجه به تهویه مناسب محیط بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان باختن 3 کرمانشاهی براثر گازگرفتگی

جان باختن 3 کرمانشاهی براثر گازگرفتگی