مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 15:402023-01-03سياسي

شهید سلیمانی ذوب در رهبری و اسلام بود


معاون اقتصادی سپاه قدس و همرزم شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی به دلیل آنکه ذوب در رهبری و اسلام بود، برای خود از نظر خدمت، پیشرفت و عمل کردن به مأموریت ها از هیچ چیز فروگذار نبود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محسن کاظمی ظهر سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با بیان اینکه باید دید که شخصیتی مانند شهید سلیمانی چگونه به مرحله مکتب شهید سلیمانی می رسد اظهار داشت: وقتی یک فرهنگ، دین و یا عقیده تبدیل به یک مکتب می شود به معنای آن است که به یک جامعیت رسیده است مانند مکتب اسلام یا مکتب امام حسین یا امام صادق (ع) که همگی مکتب هستند.

معاون اقتصادی سپاه قدس و همرزم شهید سلیمانی افزود: هر امامی که یک ایده جدید در کنار تفکرات خود ارائه کرده است به آن مکتب اطلاق می کنند.

وی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون شهدای زیادی را جان خود را نثار کرده اند که هر کدام در پیشگاه خداوند دارای جایگاه و مقام ویژه هستند اما رهبر معظم انقلاب عنوان مکتب را درباره شهید سلیمانی بیان فرمودند.

وی ادامه داد: شهدا همگی بزرگوار و همگی در جایگاه خود دارای مقام والا و ارزشمند نزد پروردگار متعال هستند اما شهید سلیمانی ویژگی هایی خاصی دارد که از زمان وقوع شهادت ایشان تا کنون سخنرانی از مقام معظم رهبری دیده نشده که یادی از این شهید والامقام نکرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی ذوب در رهبری و اسلام بود

شهید سلیمانی ذوب در رهبری و اسلام بود