مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 15:502023-01-03بين الملل

واکنش گروه های مقاومت فلسطین به هتک حرمت مسجد الاقصی توسط بن گویر


گروه های مقاومت فلسطین در بیانیه ای اقدام وزیر افراطی کابینه جدید رژیم صهیونیستی و هتک حرمت مسجد الاقصی توسط وی را هشداری در راستای شکل گیری جنگ مذهبی در منطقه ارزیابی کردند.

- گروه های مقاومت فلسطین در بیانیه ای اقدام وزیر افراطی کابینه جدید رژیم صهیونیستی و هتک حرمت مسجد الاقصی توسط وی را هشداری در راستای شکل گیری جنگ مذهبی در منطقه ارزیابی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری العهد، در بیانیه گروه های مقاومت فلسطین آمده است: یورش ایتامار بن گویر به مسجد الاقصی اقدامی خطرناک و در راستای تحریک احساسات مردم ما و ملت های عربی و اسلامی بوده و هشداری مبنی بر شکل گیری جنگ مذهبی در منطقه است و رژیم اشغالگر مسئولیت کامل پیامدهای اصرار بر تجاوز به مردم ما و مقدسات اسلامی و مسیحی را بر عهده دارد.

گروه های مقاومت همچنین تاکید کردند: ما از ملت خود در قدس، کرانه باختری و مناطق اشغالی می خواهیم به مسجد الاقصی رفته و برای خنثی کردن نقشه های تلمودی صهیونیست ها در آنجا تحصن کنند.

همچنین از ملت فلسطین و مقاومت در کرانه باختری اشغالی می خواهیم در راستای دفاع از مسجد الاقصی درگیری و رویارویی با اشغالگران را تشدید کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: تداوم یورش افراطگرایان صهیونیست به مسجد الاقصی را با جدیت زیر نظر داریم و نقش خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش گروه های مقاومت فلسطین به هتک حرمت مسجد الاقصی توسط بن گویر

واکنش گروه های مقاومت فلسطین به هتک حرمت مسجد الاقصی توسط بن گویر