مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 16:002023-01-03سياسي

سردار سلیمانی مالک اشتر و مصباح یزدی عمار زمانه هستند


عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) معتقد است که مصباح یزدی، عمار و سردار سلیمانی مالک اشتر این زمانه اند.

- سردار سلیمانی "مالک اشتر" و مصباح یزدی "عمار" زمانه هستند ایسنا/سمنان عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) معتقد است که مصباح یزدی، "عمار" و سردار سلیمانی "مالک اشتر" این زمانه اند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر سلیمانی امیری در مراسم گرامی داشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه صنعتی شاهرود با اشاره به نقش عمار در صدر اسلام و همچنین حکومت امام علی(ع) اظهار کرد: عمار به مثابه تبیین گر و روشنگر دسیسه های دشمنان به خصوص در صفین نقش تبیین گری را ایفا و نام خود را به مثابه سرباز امام بر تارک تاریخ درج کرد.

وی با بیان اینکه عمار رسالت روشنگری و تبیین را داشت و به نوعی دلگرمی سپاه امام محسوب می شد، بیان کرد: در کنار عمار می توان به نام مالک اشتر که نقش حفظ و حراست از مرزهای حکومت اسلامی را بر عهده داشتند،اشاره کرد و امروز شاهد هستیم که این نقش ها در انقلاب اسلامی ایران اسلامی نیز نمود بارز دارد.

وی با بیان اینکه مرحوم آیت اله مصباح یزدی به مثابه عمار زمان، نقش تبیین گری و روشنگری را در انقلاب اسلامی داشت و مالک اشتر این زمان نیز شهید حاج قاسم سلیمانی محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی مالک اشتر و مصباح یزدی عمار زمانه هستند

سردار سلیمانی مالک اشتر و مصباح یزدی عمار زمانه هستند