مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 16:002023-01-03سياسي

اصفهان ظرفیت پیشرو بودن در انقلاب نسل چهارم صنعت را دارد


عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: اصفهان به جهت داشتن صنایع هایتک می تواند در انقلاب و عملیاتی کردن نسل چهارم صنعت در کشور پیشرو باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید نبی ظهر سه شنبه در همایش مدرسه زمستانی نسل چهارم صنعت اظهار داشت: در اصفهان صنایع بزرگی با تکنولوژی خوبی وجود دارد که نسل سوم صنعت را پیاده سازی کردند و برای اینکه به سمت نسل چهارم حرکت کنند باید مجهز به اتوماسیون نسل سوم صنعت باشند.

وی بیان داشت: صنایع برای عملیاتی کردن نسل چهارم صنعت باید بتوانند نسل سوم را شبکه سازی کنند که نیازمند اینترنت پرسرعت و پلتفرم های مناسب است که باید توسط شرکت های بزرگ آی تی بسترسازی شود.

دانشیار دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان تصریح کرد: انقلاب صنعتی چهارم آغاز شده است و باید آماده سازی کافی در این حوزه صورت بگیرد که بتوان در 6 سال آینده دستاوردهای آن را شاهد باشیم.

وی اعلام کرد: صنعت چهارم مجموعه ای از تکنولوژی و تخصص های مختلفی از جمله دانشکده برق، مکانیک، فیزیک، تولید سنسور، مخابرات، پردازش اطلاعات و یادگیری ماشین است که پتانسیل خوبی در دانشگاه صنعتی وجود دارد و اساتید و دانشجویان دانشگاه صنعتی می توانند با استفاده از فضای موجود به سمت انقلاب نسل چهارم صنعتی پیش بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان ظرفیت پیشرو بودن در انقلاب نسل چهارم صنعت را دارد

اصفهان ظرفیت پیشرو بودن در انقلاب نسل چهارم صنعت را دارد