مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 16:002023-01-03سياسي

سردار سلیمانی در برابر استکبار شجاع و مستحکم بود


عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی مصداق کامل انسان با ایمان است که در برابر استکبار شجاع و مستحکم بود و در عمل نیز این را نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت السلام شیخ کاظم ابراهیمی ظهر سه شنبه در آیین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مهاباد افزود: تمام آزادی خواهان و مسلمانان جهان از شهادت حاج قاسم سلیمانی و همراهانش اندوهگین شدند.

وی با اشاره به راز محبوبیت جهانی سردار سلیمانی در جبهه مقاومت و مبارزه با ظلم اظهار کرد: کسی که ایمان واقعی به پروردگار داشته باشد و آن را در عمل ثابت کند نزد خداوند محبوب بوده و انسان محبوب پروردگار نیز طبق وعده الهی در دل مردم جهان قرار خواهد گرفت.

عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد ادامه داد: امنیت و حکومت عدل از دغدغه های سردار شهید سلیمانی بود که توسط حکومت های مستبد و زورگو در منطقه خاورمیانه مورد تهدید قرار گرفته است.

حجت السلام ابراهیمی یادآور شد: نقشه آمریکا، تجزیه کشورهای خاورمیانه برای کوچک کردن و غارت منابع خدادادی آنها بود که توسط این شهید والامقام این توطئه با شکست و خواری دشمنان همراه شد.

وی با بیان اینکه چپاول و تضعیف اموال کشورهای خاورمیانه از اهداف اصلی آمریکا در حضور در منطقه است، اضافه کرد: آمریک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی در برابر استکبار شجاع و مستحکم بود

سردار سلیمانی در برابر استکبار شجاع و مستحکم بود