مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 16:052023-01-03سياسي

امروز مهمترین و سخت ترین جهاد در سنگر تولید است


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: امروز مهمترین و سخت ترین جهاد در سنگر تولید است و تولیدکنندگان به صورت میدانی در حال جهاد هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علی خاتمی ظهر سه شنبه در مراسم بزرگداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی کالسیمن شهر دندی با بیان اینکه امروز مهمترین و سخت ترین جهاد در سنگر تولید است و تولیدکنندگان به صورت میدانی در حال جهاد هستند، گفت: امروزه مهم ترین سنگر جهاد تولید است و نباید چراغ تولید خاموش شودِ اصلی ترین راه مقابله برای بی تأثیر کردن تحریم ها، جهش تولید و حمایت از تولید است.

وی با بیان اینکه وقتی رونق تولید وجود دارد، آن وقت با اقتدار می شود شعار مرگ بر آمریکا سرداد، افزود: تحریم و محاصره اقتصادی و بایکوت سیاسی ابزار و حیله دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

خاتمی با بیان اینکه برای شکستن محاصره اقتصادی دشمن 2 راهکار وجود دارد، افزود: یک راهش این است که با خواهش از دشمن این کار انجام شود، آن هم از دشمنی که می خواهد ایران از نقشه دنیا حذف شود که ملت ایران هرگز در مقابل دشمن و رفع توطئه های دشمن کوتاه نمی آید.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: ما باید در مقابل دشمن بایستیم، ما دشمن را 43 سال قبل از کشور بیرون راندیم ولی دشمن دنبال مسلح شدن دوباره است و این فتنه هایی که پشت سر هم اتف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز مهمترین و سخت ترین جهاد در سنگر تولید است

امروز مهمترین و سخت ترین جهاد در سنگر تولید است