مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 16:102023-01-03اقتصادي

طرح هادی برخی از روستاهای رشت نیازمند بازنگری است


رییس شورای شهرستان رشت با تأکید بر لزوم بازنگری طرح هادی در بسیاری از روستاهای این شهرستان گفت: اکثر زمین های روستاییان خارج از محدوده طرح هادی قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید عزیزی بعد از ظهر سه شنبه در نشستی که با حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان برگزار شد به بیان مشکلات روستاییان در بخش های مختلف ساخت مسکن روستایی پرداخت و اظهار کرد: متأسفانه بسیاری از کشاورزان روستایی با مشکل ساخت و ساز در زمین خود مواجهه هستند.

وی با تاکید بر اینکه چندین سال از اجرای طرح هادی روستایی در بسیاری از روستاهای شهرستان گذشته و نیازمند بازنگری در بخش های مختلف هستیم، ادامه داد: بسیاری از زمین های مسکونی روستاییان در محدوده خارج از طرح هادی قرار گرفته است.

عزیزی دغدغه فرایند پاسخ به استعلامات زمین در سطح روستاهای شهرستان رشت را بسیار زمان بر دانست و گفت: طولانی شدن فرایند پاسخ به استعلامات از دیگر مشکلات این بخش است.

ریاست شورای شهرستان رشت فرآیند طولانی تغییر کاربری زمین های روستایی را مشکلی مهم دانست که سبب طولانی شدن روند ساخت و سازها در روستا می شود، گفت: تلاش ها برای نظارت بر ساخت و سازهای قانونی در محدوده طرح هادی روستایی نیز اولویت مهم اعضای شوراهای روستا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح هادی برخی از روستاهای رشت نیازمند بازنگری است

طرح هادی برخی از روستاهای رشت نیازمند بازنگری است