مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 16:252023-01-03سياسي

فردا ترددکامیونها از محور پاتاوه-دهدشت تا روزپنجشنبه ممنوع است


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تردد کامیون ها و وسایل سنگین از محور پاتاوه به دهدشت از فردا چهارشنبه تا روز پنجشنبه ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی احمدزاده ظهر سه شنبه در نشست ستاد مدیریت بحران استان افزود: پیش بینی می شود سامانه بارشی پیش رو بیش از 100 میلی متر باران در پی داشته باشد.

وی با بیان اینکه مأموریت های مدیران طی این مدت لغو و مدیران عضو ستاد مدیریت بحران تا عادی شدن شرایط در محل کار حضور داشته باشند و تلفن های آنها در دسترس باشد، گفت: بارش ها از بعد از ظهر چهارشنبه آغاز و تا اوایل صبح روز جمعه ادامه دارد.

احمد زاده افزود: دستگاه های خدمات رسان تا پایان سامانه بارشی در آماده باش کامل باشند و مردم نیز در این راستا همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه ستاد بحران مکان هایی برای اسکان اضطراری در راه ماندگان و مسافران اختصاص دهد، گفت: احتمال بارش برف در شهرستان های سردسیری مارگون، دنا و یاسوج و همچنین بارش برف در محورهای یاسوج-شیراز، یاسوج-اقلید، یاسوج-بابامیدان و یاسوج به طرف اصفهان و جاده های روستایی و عشایری وجود دارد.

استاندار اظهار داشت: راهداری و سایر دستگاه های خدمات رسان برای امدادرسانی به مسافران و رانندگان در محورها حضور داشته باشند و شرکت پخش فرآورده های نفتی مخازن و جایگاه های سوخت را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا ترددکامیونها از محور پاتاوه-دهدشت تا روزپنجشنبه ممنوع است

فردا ترددکامیونها از محور پاتاوه-دهدشت تا روزپنجشنبه ممنوع است