مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 16:302023-01-03سياسي

خطرات 130 نقطه حادثه خیز جاده های استان رفع شود


معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: برای 130 نقطه حادثه خیز جاده های استان که توسط پلیس اعلام شده، برنامه ریزی و اقدامات پیشگیرانه در نوروز 1402 انجام شود.

- حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد در سومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی ویژه نوروز 1402 با بیان این مطلب اظهار کرد: اقداماتی در زمینه لکه گیری، آسفالت و خط کشی جاده های استان در حال انجام است تا زائران با آرامش و آسایش بیشتر به مشهد سفر کنند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه پیش فروش اینترنتی بلیت گفت: باید اطلاع رسانی لازم صورت گیرد تا زائران بلیت سفر به مشهد در ایام نوروز را به صورت رفت و برگشت تهیه کنند تا در برگشت با مشکل مواجه نشوند و همچنین سیستم حمل ونقل بتواند بر اساس نیاز از قبل پشتیبانی لازم را انجام دهد و ناوگان مورد نیاز را تامین کند.

گنابادی نژاد ادامه داد: با توجه به ظرفیت های اسکان رسمی، موقت و اضطراری، مسائل و مشکلات که در دهه آخر صفر شناسایی شده است، مورد رسیدگی قرار گیرد و راهنمای تلفنی زائران به محل‎های اسکان در نوروز 1402 به گونه ای باشد که زائران در شهر سرگردان نشود.

وی تصریح کرد: شبکه و مراکز توزیع اقلام و مایحتاج ضروری شامل 500 واحد صنفی و 23 بازار موقت شهرداری ایجاد شد در نوروز 1402 نیز مورد استفاده قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطرات 130 نقطه حادثه خیز جاده های استان رفع شود

خطرات 130 نقطه حادثه خیز جاده های استان رفع شود