مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 16:342023-01-03اقتصادي

هدف گذاری تولید 2800 مگاوات انرژی بادی و خورشیدی در قزوین


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: در استان قزوین برای تولید انرژی های تجدیدپذیر هدف گذاری شده و طی سال گذشته تولید 2 هزار و 800 مگاوات انرژی خورشیدی و بادی در سطح استان قزوین در دستور کار قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مهدی رجحانی در همایش ایجاد نیروگاه های خورشیدی در شهرک های صنعتی که بعد از ظهر امروز در شهرک صنعتی کاسپین قزوین برگزار شد، اظهار کرد: حمایت از سرمایه گذاران انرژی های تجدیدپذیر در دستور کار مدیریت استان قزوین قرار دارد و در این مسیر گام های خوبی برداشته است.

وی افزود: طی سالهای اخیر اتفاقاتی در دنیا رخ داده که توجیه استفاده از انرژی های تجدیدپذیر را تغییر داده به طوری که بهره گیری از انرژی های خورشیدی به عنوان ارزان ترین انرژی مطرح شد و بر این اساس نیز از سال 2015 به این سو شاهد گسترش احداث نیروگاه های خورشیدی هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین تصری کرد: پیش بینی می شود تا سال 2030 تولید انرژی های تجدیدپذیر در جهان سه برابر افزایش یابد.

رجحانی ادامه داد: در استان قزوین برای تولید انرژی های تجدیدپذیر هدف گذاری شده و در این راستا و طی سال گذشته تولید 2 هزار و 800 مگاوات انرژی خورشیدی و بادی در سطح استان قزوین و طی تفاهم نامه ای با ساتبا در دستور کار قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری تولید 2800 مگاوات انرژی بادی و خورشیدی در قزوین

هدف گذاری تولید 2800 مگاوات انرژی بادی و خورشیدی در قزوین